fredag 12 januari 2007

Reflektioner

Jag måste vara väldigt tråkig och allmän, ingen respons alls på mina inlägg. Om man kollar välbesökta bloggar så kan dom ha 5 kommentarer på 1000 besökare. Detta innebär att jag aldrig kommer att få någon feedback på det jag skriver. Jag kan ju iof lägga om stil och skriva om bögdjävlar från skit Stockholm, hur jag tycker att man borde få röka överallt eller om att vi borde sälja Skåne till högstbjudande. Om jag nu tycker detta eller inte spelar ingen roll i jakten på besökare och kommentarer.

Nu ligger det inte för mig att skriva saker som jag inte kan stå för så jag tror jag satsar på en reseguid istället eller helt enkelt fortsätter som förut med att låta mina tankar få bilda skrivna ord i etern. Det är iaf helt klart fler som läser mina tankar här än hemma i skrivbordslådan.

6 kommentarer:

rigg sa...

Och det är framförallt fler som läser dina tankar här i bloggen än direkt från ditt huvud... Det viktigaste ändå är att skriva om vad man vill, inte skriva vad man tror att andra vill läsa bara för att få många läsare!

Moddan sa...

Kanske kan det vara roligt ett tag att reta upp massorna *ler*

rigg sa...

Det tror jag säkert, prova!

Anonym sa...

Tjena !
Jag läser .....och du har kanonbra inlägg.

Moddan sa...

Tack, det var skönt att höra :) vem du nu är?

Sven Teglund sa...

Och jag läser...och reflekterar över det du skriver.
Så fortsätt...plötsligt händer det!