tisdag 6 februari 2007

Hallå Nr.2

Telefonen ringer och jag svarar
- Hallå, du jag kommer nog inte upp till helgen
- ???? Ehh vem är det?
- Det är jag, Krister
- Jaha och varför tror du att jag vill veta vad du tänker göra till helgen?
- Jag sa ju att jag skulle höra av mig
Nu är jag inte bara irriterad, jag är förbannad. Jag vill att det jag nu ska säga ska nå in i hans beige-grå hjärna.
- Du måste förstå att jag inte är intr..
- Du jag har jävligt bråttom tänkte bara säga lite snabbt att jag inte kommer upp, jag hör av mig!
- Nej det gör du inte!!!
Tuuuut

3 kommentarer:

Anonym sa...

★Moddan They are Talking about you...!!

Moddan sa...

*ler* Ja ser man på, tyckte jag hade det lite hett om öronen

Anonym sa...

Passa dig för Hallå nr 2.
"Dom" kan vara farliga.....
jag lovar dig !

Anki.