fredag 9 mars 2007

Arghh!!

Just nu irriterar jag mig något så vansinnigt på Telias reklam på radion. Det är två var av den ena tydligen heter Walle som gör egna schlagerbidrag. Två miffon som inte kan säga R, antagligen samma miffon som gör reklam för "rrauoterr"
Jag inser att Ni som talar samma dialekt som dessa två antagligen tar jäkligt illa vid er nu men det är inte bara dialekten, reklamen suger fett!! Visst jag kan byta kanal eller stänga av radion, lutar åt det senare men först tänkte jag försöka ta reda på vem som ansvarar för reklamen samt vad idioterna i den heter och skicka dom en ljudfil 6 ggr i timmen med en asjobbig norrlänning som tror att man kan få en häst om man väljer Telia.

1 kommentar:

rigg sa...

Jag kunde inte heller säga R när jag var liten, jag hette jojjf men var inte med i radioreklam för det...

Förresten, du är utmanad, kolla här för mer information...