fredag 15 december 2006

Är det något uppenbart?

Att man ibland drömmer helt ofattbart är ju ingen nyhet men på slutet så är det nästan så att jag börjat fundera på att kontakta en drömtydare för hjälp. Det började med Dart Vader, han återkommer i mina drömmar lite då och då. Vi dansar ensamma i en stor balsal och han lovar att alltid skydda mig (han väser det i mitt öra). Jag tror aldrig jag har sett en hel film eller varit så intresserad av detta fenomen så varför besöker han mig om nätterna?


Efter Dart kom Klöver Knekt, inte vilke klöver knekt som helst utan han i Öbergs kortlek. Han återkommer lite då och då och är alltid cynisk och småjävlig, dessutom går han alltid sidledes. Man kanske gör det om man är ett spelkort?



Och för några veckor sedan dök Jesus upp, eller jag dök ner i hans tid rättare sagt. Han visste att jag kom från framtiden och ville att jag skulle ta med mig ett budskap hem igen. Jag kan inte sticka under stolen med att jag kände mig jäkligt utvald och lovade att predika hans budskap i min tid. Det var bara det att i drömmen (som jag drömt 2 ggr) så sa han: Glöm inte bort att det kan vara bra med lite hounungsmjölk då man släcker bränder" Jag kan väl för tusan inte gå till mission med det??
Så alla drömtydare, är det något uppenbart i dessa drömmar som jag borde fatta och ta till mig eller är det endast en skruvad hjärna som städar?


1 kommentar:

Anonym sa...

Heter han inte Dhart med (Dh)?