torsdag 28 december 2006

Herr "64u" vad handlar det om?

Jag tänker inte påstå att jag inte vet vad det är eller hur det fungerar, det jag undrar mer över är varför? eller vad det egentligen ger? Visst ensamheten kan ta sig många olika uttryck och då är det ju gott att det finns så otroligt många sätt att avhjälpa den. Men de som inte känner av ensamheten, som lever i förhållanden? jo jag vet, man kan känna sig ensam i ett förhållande också. Jag kan förstå att det kan kännas tryggt att prata med någon som inte vet vem man är, någon som man kan vara precis hur man vill emot utan att riskera något. Men jag kan ändå inte låta bli att fundera på vissa saker som att det för mig iaf bara skulle undergräva den eventuella ensamhet man känner. Många är de som redan i sitt nick talar om att det enda jag vill är att prata sex, eventuellt ses för sex. Ärligt och enkelt att välja bort eller nappa på. Sen har vi de som smyger runt ämnet med "andra intressen" men som också oftast på någotvis halkar in på sagda ämne. Jag vet inte vad jag tycker själv egentligen om denna företeelse, vet inte om jag kan tycka så mycket om den då jag inte riktigt förstår den. Jag tror iaf att om alla hade valet att kramas på riktigt så skulle dom nog göra det istället för att *kramas* på nätet.

Kommentera och berätta gärna!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm... smyger moddan oxå omkring på sd? undrar vad hon döljer sig bakom för nick? hahaha... jag måste erkänna att det är rätt kul ändå å *kramas* (och mer därtill) med okända människor, helt anonymt ;)

Moddan sa...

I´m not spoken for!
Och på SD finns alla de som väckte mina frågor som forrtfarande är utan svar.

Anonym sa...

spänning, nyfikenhet, kåthet, för lite kärlek hemma, behov av att bli bekräftad... you name it..

(hmmm... upptagna män skyltar inte med sitt namn så jag är fortfarande "anonymous"