onsdag 27 juni 2007

Sökes

Man som tycker om att ge massage till utarbetad kvinna. Du bör vara en bra kock och se till att det alltid finns goda viner hemma. Gnälla är inte din grej utan du är alltid glad och tillmötesgående. Du ska kunna se på mig när jag vill vara ifred eller vilka behov jag har. Mina vänner gillar dig, du har huvudet på skaft och har alltid något intressant att tillföra (Du är en tänkande människa). Utseende och ålder är inte egalt men inte heller skitviktigt. Du ska ha egen fungerande ekonomi, egna intressen och gärna sommarhus. Om du gillar vintersporter så lär vi inte umgås så mycket den delen av året. Du tycker att min tjurighet är charmig. Har du barn så hoppas jag att du har bra koll på dom och att dom inte är för många eller för små. Raggare, lortgrisar och egoister göre sig inte besvär!

Utopi???

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sommarhus och bra koll på min dotter..hon är i skåne någonstans :) & om jag vore ett u-land skulle nog min ekonomi räknas som fungerande..
Annars får du nog vara lite flexibel vad gäller övriga krav..gör en god lasagne iofs..

Moddan sa...

Låter ju halvlovande :) Jag glömde att tillägga eftersom jag är morgonpigg så har jag nästan aldrig haft ynnesten att vakna till doften av nykokt kaffe :) Det vill jag också ha!!! *ler stort*

Anonym sa...

oj..då blev det problem..jag är inte morgonpigg..fan.. ;)

Anonym sa...

...I think that you will find them in Italy :) :) !!

Anonym sa...

Vilk krav ? *ler*
Finns denna person i verkligheten ???
Jag undrar det jag.............:)

Comvidare sa...

Det bara kan inte vara en utopi. Det bara får inte vara. Jag tänker då inte nöja mig med mindre. Jag tycker att jag själv håller en viss standard, det minsta jag kan förvänta mig är motsvarande standard. Men eftersom man är en tävlingsmänniska så siktar man uppåt, lite uppåt.