onsdag 17 oktober 2007

Stäng mun!

Jag tycker att människor ska uttala sina åsikter, och inte bara låta dom snurra inne i sitt eget huvud. Så det är således inte det jag åsyftar då jag skriver stäng mun!
Vad är det med vissa människor som envisas med att ha sin mun öppen? Jag menar inte när dom pratar, äter eller för den delen blir förvånade. Jag menar dom som sitter med munnen öppen, går med munnen öppen och antagligen sover med munnen öppen. Jag har inte en aning om vad det beror på eller om dom är annorlunda än de som har sin mun stängd, det ser iaf väldigt fårskalligt ut. Är det ett ticks? eller går det att lära sig av med? Det kan ju vara så att jag är en av få som reagerar på detta, som får bita sig i läppen för att inte säga -STÄNG MUN!

1 kommentar:

Anonym sa...

eller håll käften. fast det kan ju misstolkas ;)

titta du har redan en 1:a till den lista jag vill se dig skriva. seså. Inga trumpna miner. En utmaning är en utmaning. Visa att blodet svalla...

öh?

- värsta talet. kort sagt det finns en utmaning hos mig