måndag 22 oktober 2007

8 chanslösa

Jag har fått en utmaning *hmm* av Herr Sug!

Utmaningen är : “8 saker jag inte tänker ge någon chans” eller “Pfft glöm det! Inte en suck att …”

1. Någon söker! Jag kommer aldrig att ge vare sig ensamma mammor eller bönder som söker via TV en chans.

2. Facebook, kommentarer överflödiga.

3. Allt som har med Stureplan att göra.

4. Ett liv utan njutningsmedel.

5. Haggis, inälvshopkok från Skottland.

6. Strypsex, visst är jag tråkig men jag är helt enkelt för feg.

7. Telefonförsäljare, eller nasare i största allmänhet. Om jag behöver något så söker jag upp Er!!! Fatta!!!

8. Man ska tydligen skicka denna utmaning vidare men det tänker inte jag göra, vilket flera borde vara oerhört tacksamma för.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gick också på den och vägrade också att skicka den vidare - men vill utdela en hel bukett stilpoäng för ditt sätt att göra en grej av denna vägran.

:-)

För övrigt ville man ju gärna ha en länk till din utmanare med det intressanta namnet!

Anonym sa...

Hahahaha bonuspoäng för nr 8 :)

Moddan sa...

www.sugbloggen.se

Anonym sa...

Du borde kolla Bengts "telefonförsäljartrick". Länken finns bland de utmanade.

Men facebooksvägran förstår jag icke. Jag ska lista upp 8 punkter till varför de som inte använder Facebook suger ;)

Anonym sa...

Men hahahaha! Håller med om facebook. Och Stefan ... nu förstår jag att du letar efter dom där ... om du sitter med facebook ;)

Per sa...

>2. Facebook, kommentarer överflödiga.

Fasen, jag som hade hoppats på ytterligare en medlem i den livsviktiga gruppen ”Kuben”......