tisdag 31 juli 2007

Snart...

Nu är det bara fyra-fem veckor kvar. Då ska jag försöka ta mig till havet. Det kan bli Ryssbält i norr eller Inishbofin på Irlands västkust. Egentligen spelar det inte så stor roll vart bara att det blir tid för inventering av mjukvaran. Då ska jag lyssna på mig själv och ta reda på vad jag tycker om både triviala och allvarliga saker. Jag ska tex fundera ut vad Ingmar Bergman betytt för mig, jag menar dom har ju snart frågat alla människor så det kan vara bra att vara förberedd då dom kommer och frågar mig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Força Sundsvall! Tycker du är duktig som inte gnäller över att jobba hårt hela sommaren

Moddan sa...

Fast lite synd om mig själv tycker jag ibland ;)

Anonym sa...

Hahaha. Ja fasen du har rätt. Dags att slipa på sina svar ang. bergman - så att man inte framstår som en okunnig ignorant fåne.

*mumlar*

sjunde inseglet betydde för min del att mänskligehetens...

rigg sa...

Själv trotsar jag solgudarna och beger mig till Grekland nästa vecka...

Per sa...

Åk till Irland!
I Galway och runtikring har jag varit. Lite norrut finns det några extremt vackra stränder med svart-bruna härjade klippor mellan stränder med bländvit kalksand, eller vad man ska kalla det. En klyscha men ”man måste se det”.

Jag försöker övertyga mc-polarna om att åka dit men det blir ju en bit.

Moddan sa...

rigg: Blääää ;)

per: Jo Irland är fantastiskt, bilade runt där ifjol och vill tillbaks

Sven Teglund sa...

Åk till Ryssbält. Vi tar emot....

Moddan sa...

Det kan mycket väl bli Ryssbält. Jag har släktingar som erbjudit mig att låna deras stuga där.