fredag 7 december 2007

Önskelista

Jag har blivit utmanad av smyg att skriva en önskelista på sju saker. Jag gillar inte utmaningar och de få gånger jag tar mig an dom så brukar det stanna hos mig, jag utmanar aldrig vidare.
Varför just sju saker? Jag vet inte om jag förväntas vara seriös då jag skriver denna lista, men utgångspunkten är "saker jag inte skulle tacka nej till" Sedan får Ni väl själva bedömma om jag varit seriös eller inte.

1. Ett friår från måstearbeten.
2. Min ekonomi gånger pi.
3. Att januari och februari försvinner spårlöst.
4. Bli tröttsamt bortskämd av någon.
5. Tyngdlöshet.
6. Insperation.
7. Straff på listor.

5 kommentarer:

rigg sa...

Ekonomi gånger pi och bortskämd av någon kan jag oxå önska mig... tröttsamt bortskämd låter kanske lite väl.

Anonym sa...

Önskar du dig bara mjuka paket?

Anonym sa...

Det finns säkert en hel del hårda på hennes lista också ;)

Moddan sa...

Om jag nu verkligen skulle få önska fritt så ja då blir det nog bara mjuka paket. Nu är det inte riktigt så..

Anonym sa...

"Straff på listor"

;-)

Hoppas att du fick en fin jul och rätt saker i paketen.